VEDNO NA VOLJO ZA VAS

STROKOVNA POMOČ

INFORMATION QUESTIONS

Pogosto zastavljena vprašanja

Ali bom dobil enak izdelek kot ga vidim na sliki?

Cenimo vaše zaupanje in vaše zadovoljstvo je naša glavna prioriteta. Če se iz kakršnega koli razloga izdelek, ki ga prejmete, ne ujema s slikami ali opisi na naši spletni strani, se nemudoma obrnite na našo ekipo za pomoč uporabnikom. Hitro bomo rešili težavo in zagotovili, da boste prejeli pravi artikel ali našli ustrezno rešitev, ki ustreza vašim potrebam.

Kje lahko vidim svoja naročila?

Pomaknite se do zgodovine naročil: Ko ste prijavljeni, pojdite v razdelek »Zgodovina naročil« ali »Moja naročila« v svojem računu. Tukaj lahko dostopate do evidence vseh svojih preteklih naročil.

Kako lahko vrnem izdelek?

Oglejte si našo politiko vračil: Preden začnete z vračilom, si vzemite trenutek in preglejte našo politiko vračila na naši spletni strani. To vam bo zagotovilo pomembne informacije o upravičenosti, časovnih okvirih in morebitnih posebnih pogojih v zvezi z vračilom.

Ali boste obnovili zalogo izdelkov, označenih kot "ni na zalogi?"

Če imate posebna vprašanja o statusu ponovne zaloge artikla ali potrebujete pomoč pri iskanju drugega izdelka, se obrnite na našo skupino za pomoč strankam. Tukaj so, da vam zagotovijo informacije in podporo, ki jo potrebujete.

Ali lahko izdelek dostavim na drug naslov?

Drug naslov za dostavo: Če želite naročilo poslati kot darilo ali ga dostaviti na drugo lokacijo, izberite možnost "Drug naslov za dostavo". Nato lahko vnesete podrobnosti naslova prejemnika.

INFORMATION ABOUT US

Kontaktirajte nas za nasvet